Oddajemy do Państwa dyspozycji nowe wcielenie naszej strony internetowej pod adresem www.orange-tree.pl, na której dotychczas znajdowała się wyłącznie oferta na zamówienie.
Od teraz znajduje się tu również oferta dostępna od ręki, czyli naszego sklepu stacjonarnego.
Witryna została podzielona na dwa odrębne sklepy – „NA ZAMÓWIENIE” i „OD RĘKI”.
Niestety, ze względu na brak kompatybilności systemów, nie da się przenieść automatycznie całej oferty sklepu stacjonarnego z dotychczasowego adresu www.meble-indyjskie.pl do obecnego. Będzie to trzeba robić ręcznie, pozycja po pozycji, a do wielu artykułów będziemy musieli zrobić zdjęcia od nowa. Zadanie jest iście benedyktyńskie, ale będziemy to robić sukcesywnie.
Na razie więc oferta sklepu stacjonarnego pod tym adresem będzie się rozrastać, a równolegle topnieć pod starym. Dopóki nie przeniesiemy całej oferty dostępnej od ręki, będzie ją można obejrzeć pod obydwoma adresami – część tutaj, a nieprzeniesioną jeszcze część pod starym www.meble-indyjskie.pl
Ile potrawa przeniesienie?
Nie wiemy. Zależy to od naszych możliwości czasowych, ale z oczywistych względów będziemy starali się zrobić to jak najszybciej. W pierwszej kolejności zajmiemy się meblami a później przyjdzie czas na inne rzeczy. Myślimy, że zajmie to nam od kilku miesięcy do roku czasu. Na obu stronach w widocznych miejscach umieściliśmy paski postępu pokazujące stopień postępu przeniesienia oferty w skali procentowej – odrębnie dla mebli i dla pozostałej oferty.
Czemu wciąż nie udostępniamy płatności online?
Nie wszyscy zdają sobie sprawę, że bramki płatnicze pobierają prowizję od płatności, która obciąża sprzedawcę. Zatem sprzedawca musi uwzględnić taki koszt w cenie towaru, a to obciążyłoby w efekcie kupującego. Inaczej mówiąc, przedkładamy troskę o jak najbardziej atrakcyjne ceny nad wątpliwą wygodę. „Wątpliwą”, ponieważ w dobie powszechnego dostępu do internetu i bankowości online zrobienie przelewu jest prawie tak samo proste jak zapłata za pośrednictwem PayPal czy PayU. Wychodzimy z założenia, że gdybyście Państwo dodali do cen 2% (mniej więcej taka jest standardowa prowizja), to znakomita większość z Państwa wolała by jednak zrobić płatność przelewem. Przykładowo, przy kwocie 2000 zł mebel musiałby być droższy o 40 zł. Czy warto dla zaoszczędzenia minuty czasu?
Poza tym, meble to nie jest akurat towar kupowany pod wpływem chwilowego nastroju czy „taśmowo”. Jest to przeważnie zakup dość głęboko przemyślany, a co więcej, w przypadku oferty na zamówienie, nie ma znaczenia czy przelew dojdzie natychmiast czy za 3 dni, ponieważ i tak nie zmieni to terminu realizacji.
Niemniej, prosimy o uwagi na ten temat. Jeśli otrzymamy przynajmniej kilka próśb o dodanie płatności online, to tak zrobimy. Technicznie jesteśmy do tego przygotowani, i szczerze mówiąc, do ostatniego momentu wahaliśmy się czy nie udostępnić takiej metody płatności. Zwyciężyło jednak takie rozumowanie jak przedstawione powyżej.
Prośba o wszelkie uwagi
Bardzo prosimy o wszelkie, nawet najdrobniejsze uwagi na temat nowego serwisu. Niech dotyczą czegokolwiek – od wyglądu, poprzez funkcjonalność, aż po błędy (to jest najważniejsze i dla nas i dla Państwa).
Na pewno coś przeoczyliśmy, mogą wystąpić jakieś problemy. Jest to jednak nieuniknione. Nawet największe firmy świat wciąż poprawiają swoje produkty. Mechanizmy „pod maską” są niesłychanie skomplikowane i delikatne, a do tego są powiązane ze sobą. Podlegają przy tym ciągłej ewolucji. Mały błąd w kodzie jakiegoś drobiazgu może zachwiać całą resztą. Nie da się zrobić systemu idealnego.
Z góry dziękujemy.
Orange Tree