Automatyczny rabat w koszyku przy zakupach
za kwotę ponad 5 tys.
Nasz serwis codziennie pobiera aktualne kursy walut INR/USD oraz USD/PLN i na ich podstawie aktualizuje ceny wszystkich produktów w naszym sklepie.
Po zapłacie za towar w pełnej wysokości i przyjęciu przez nas zamówienia do realizacji, cena towaru pozostanie już taka sama jaka była w momencie składania zamówienia i inne kursy walut nie będą miały na nią wpływu.
Dla oferty „OD RĘKI” oferujemy rabaty przyznawane automatycznie w koszyku w zależności od jego wartości. Aktualna tabela rabatów koszykowych znajduje się na TEJ STRONIE.
Dodatkowo można uzyskać rabaty na podstawie kuponów promocyjnych lub przyznawanych indywidulanie.
W przypadku oferty „NA ZAMÓWIENIE”, rabaty można uzyskać w drodze indywidualnych negocjacji, ale tylko w przypadku zamówienia większej ilości sztuk takiego samego produktu – np. 5 takich samych szaf, czy 10 takich samych szafek nocnych.
Nie oferujemy usługi pośrednictwa w uzyskaniu kredytów konsumenckich.
Tak, wystawiamy faktury VAT zarówno dla konsumentów jaki i firm. Podane ceny zawierają podatek VAT 23%.
Tak, wystawiamy faktury wywozowe WNT z zerową stawką podatku VAT.
W przypadku tak zróżnicowanej oferty pod względem wymiarowym i wagowym jak nasza, nie jest możliwe stworzenie automatycznego cennika, który by optymalnie obliczał koszty dostawy. Wynika to z tego, że zdecydowana większość przesyłek mebli odbywa się na paletach, a na palecie można ustawić kilka towarów na raz. Ponieważ opłata jest „za paletę” a nie za ilość towarów na niej, więc Klient zapłaci tyle samo za wysłanie przykładowo samej komody co za tą samą komodę i 2 szafki nocne oraz lustro. Żaden znany nam system do kalkulacji kosztu dostawy nie oblicza optymalnego wykorzystania palet w celu zaoszczędzenia miejsca i kosztu przesyłki, może podać jedynie koszt dla każdej rzeczy osobno, ale wtedy, w przypadku zakupu kilku rzeczy na raz, Klient miałby podany dużo wyższy koszt dostawy niż będzie on wynosił w rzeczywistości po optymalnym wykorzystaniu palety przez nas.
O ile można by się pokusić o zrobienie algorytmu do takiego optymalnego obliczania wykorzystania miejsca na paletach, tak inne zmienne, które się na to nakładają, uniemożliwiają ją całkowicie. Są to m.in:
– Faworyzowanie pewnych adresów przez niektóre firmy kurierskie (np. duże ośrodki taniej a inne adresy drożej, niektórych adresów w ogóle nie obsługują), przez co w zależności od adresu dostawy musimy wybierać tą lub inną firmę kurierską by zaoszczędzić koszty, przy czym różne firmy mają różne ceny za taką samą usługę;
– Wciąż zmieniające się warunki dostaw oferowane przez różne firmy kurierskie (dopuszczalne wymiary, waga, opłaty paliwowe itd.).
System musiałby być więc połączony z systemami kilku firm kurierskich aby na bieżąco pobierać odpowiednie zmienne i dokonywać wyboru danej firmy oraz odpowiednio dostosowywać naszą wycenę. Nie istnieje możliwość takiego sprzężenia systemów, a nawet gdyby istniała, to po naszej stronie potrzebny byłby następny algorytm do analizy tego skomplikowanego zbioru danych.
To nie wszystko, ponieważ nawet przy optymalnym wykorzystaniu palet i po wyborze najbardziej optymalnego przewoźnika, w pewnym punkcie Klientowi bardziej opłaci się skorzystanie z naszego transportu indywidualnego.
Przykładowo jego towar zmieści się na dwóch paletach po 210 zł, czyli koszt wysyłki wyniesie go 420 zł. Transport indywidulany do Lubina raczej nie będzie tańszy, więc wybierze kuriera. W sytuacji kiedy jednak miałby 3 palety, czyli koszt miałby wynieść 630 zł, wtedy zapewne wybierze nasz transport indywidualny, który będzie tańszy.
Aby dokonać optymalnego wyboru sposobu dostarczenia towaru, potrzebny byłby więc trzeci algorytm dokonujący odpowiedniej analizy, biorący pod uwagę adresy docelowe, aktualne stawki przewozowe itd.
Co więcej, w przypadku towaru na zamówienie, którego wysyłka będzie realizowana za kilka miesięcy, w ogóle jest niemożliwe obliczenie kosztu „na dziś”, ze zrozumiałych względów.
Dlatego też w przypadku naszej oferty nawet nie staraliśmy stworzyć automatycznego cennika podającego wyliczenia kosztów dostawy. Podajemy go klientowi tuż przed wysyłką biorąc pod uwagę te wszystkie zmienne wymienione powyżej, a Klient podejmuje decyzję czy chce skorzystać z naszej oferty dostawy czy też preferuje odbiór osobisty lub inny.
W razie jakichkolwiek wątpliwości przez zakupem należy się z nami skontaktować e-mailem lub telefonicznie. Chętnie podamy wycenę dostawy danego towaru/towarów na dzień bieżący.
Zaznaczając opcję „Do ustalenia”, Klient sygnalizuje nam jedynie prośbę o wycenę dostawy w momencie realizacji wysyłki i nie będzie zobligowany do skorzystania z naszej usługi.
Klient jest zobligowany do odebrania towaru sprowadzonego na zamówienie, lub zakupionego z oferty dostępnej od ręki, w ciągu 30 dni.
Po przekroczeniu tego terminu zostaną naliczone opłaty magazynowe wg stawek podanych w naszym Regulaminie.
Wysyłkę realizujemy natychmiast po otrzymaniu pełnej należności za towar oraz usługę wysyłki. Zwykle następnego dnia roboczego.
W przypadku dostawy kurierem nie ma takiej możliwości. Kurierzy dostarczają towar w dość szerokich widełkach czasowych danego dnia.
Standardowo mamy jednak wykupioną tzw. usługę PDI, polegającą na telefonicznym, lub poprzez SMS, powiadamianiu odbiorcy o dostawie na ok. godziny przed przyjazdem kuriera.
Firma kurierska, wady i zalety:
Wadą jest podwyższone ryzyko uszkodzenia towaru, ponieważ kurierzy nie wożą towarów bezpośrednio od nadawcy do odbiorcy, lecz po drodze przeładowują je do magazynu, a następnie ponownie do samochodu, który jedzie już bezpośrednio do odbiorcy. Kilkakrotne przeładowywanie towaru z natury rzeczy nie sprzyja jego bezpieczeństwu. Ryzyko takie zmniejsza się radykalnie w przypadku przesyłek paletowych, które są obligatoryjne dla większych mebli.
UWAGA! Należy bezwzględnie pamiętać o sprawdzeniu stanu towaru w momencie jego odbioru i spisania protokołu w razie jego uszkodzenia. Kurier ma obowiązek poczekania na rozpakowanie i ogólne sprawdzenie stanu towaru (nawet jeśli opakowanie nie będzie uszkodzone). Każdy kurier ma przy sobie protokół uszkodzenia. Należy też pamiętać o zrobieniu zdjęć uszkodzeń oraz opakowania. Sporządzenie protokołu jest niezbędnym warunkiem do uzyskania odszkodowania w przypadku uszkodzenia towaru.
Inną wadą jest to, że kurier nie ma żadnego obowiązku wniesienia przesyłek do domu czy mieszkania, a w przypadku takich towarów jak meble, nie miałby nawet takiej możliwości ponieważ pracuje sam. Dostawa następuje „pod drzwi” (w sensie najbliższego możliwego punktu dla adresu dostawy osiągalnego dla samochodu transportowego) a Klient musi być przygotowany na wniesienie towaru we własnym zakresie.
Zaletą usługi kurierskiej jest szybkość dostawy i najniższy koszt w przypadku wysyłki 1-3 pozycji.
Transport indywidualny „łączony”, wady i zalety:
Wadą jest dłuższy czas oczekiwania, zwykle do dwóch tygodni. Wynika to z konieczności zebrania kilku zamówień na dostawę z danego obszaru w Polsce i wyekspediowania ich w jednym transporcie.
Wadą jest również wyższa cena w przypadku pojedynczych towarów, ponieważ minimalny koszt oscyluje w granicach kilkuset złotych.
Zaletą jest natomiast niższy koszt w przypadku wysyłki kilku mebli. Cena zaczyna się zwykle wyrównywać z kosztem usługi firmy kurierskiej na poziomie 2-4 pozycji i staje się znacznie bardziej atrakcyjna w przypadku większej ilości towaru. Przykładowo wysyłka ponad 20 dużych mebli z Warszawy do Krakowa jest możliwa za sumę poniżej 1000 zł, co w żadnym przypadku nie byłoby możliwe za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Drugą zaletą jest wyższe bezpieczeństwo przewożonego towaru. Nie tylko dlatego, że nie jest przeładowywany w magazynach tak jak w przypadku firm kurierskich, ale również z powodu profesjonalnego przygotowania samochodów do przewozu mebli (okładziny, pasy, ochraniacze itp.) oraz doświadczenia wyspecjalizowanych kierowców w transporcie i rozładunku tego typu towarów.
Trzecią zaletą jest możliwość wysłania praktycznie każdego towaru z naszej oferty, co czasem jest niemożliwe w przypadku firm kurierskich ze względu na gabaryty czy wagę.
Wreszcie, istnieje też realna szansa na udzielenie pomocy przez kierowcę przy wniesieniu towaru, aczkolwiek w każdym przypadku Klient powinien być przygotowany do sytuacji, że kierowca z jakichś względów takiej pomocy nie udzieli, np. z powodu ograniczenia czasowego. Podobnie jak w przypadku firm kurierskich, kierowca nie ma obowiązku wniesienia towaru.
Transport indywidualny „ekskluzywny”
To opcja dla osób z większymi zakupami, i którym zależy na szybkiej dostawie. Transport jest realizowany samochodem o gabarytach odpowiednich do ilości towaru. Termin dostawy może być zrealizowany prawie od ręki i pod dowolny adres, również zagraniczny.
Niestety nie. Towar musi być rozliczony w całości, wraz z kosztem wysyłki, przed wysłaniem.
Obszerne informacje na temat reklamacji oraz procedury reklamacyjnej, można znaleźć w naszym Regulaminie w rozdziale „Gwarancja i procedury reklamacyjne”. W skrócie najważniejsze informacje:
Gwarancją objęte są wszystkie towary przez okres 12 miesięcy w zakresie:
Odpowiedzialnością za niezgodność towaru z umową objęte są wszystkie towary (również używane) przez okres 24 miesięcy.
Za wadę Towaru uznajemy:
Tematykę „wad towaru”, oraz kwestię naszej odpowiedzialności w tym zakresie, reguluje nasz Regulamin w dziale „Definicje wady towaru”.
Jeśli towar ma wadę w rozumieniu postanowień naszego Regulaminu lub jeśli jest niezgodny z opisem i umową, Klient ma prawo do odmowy jego przyjęcia i do otrzymania zwrotu kwoty wpłaconej na jego zakup w pełnej wysokości, w tym Opłaty Wstępnej i ew. wydatków poniesionych na dostawę (o ile zostały poniesione).
Do produkcji mebli w Indiach używane są cztery podstawowe gatunki drewna: mango, akacja azjatycka, tek, i coraz rzadziej drewno sezamowe (shisham). Zdarza się również drewno różane (rose wood), sosna tybetańska (inna odmiana niż w Europie), stare drewno z podkładów kolejowych (slipper wood), a także tzw. „jungle wood”, czyli „drewno z lasu”.
Osobną kategorią jest tzw. drewno „reclaimed”, czyli „z odzysku”, zwane też drewnem ekologicznym ze względu na powtórne wykorzystanie i tym samym zaoszczędzenie drzewostanu. Jest to stare drewno różnych gatunków drzew pozyskane z rozbiórki rozmaitych konstrukcji drewnianych.
Wszystkie one posiadają znacznie większą zawartość substancji oleistych niż europejskie gatunki drewna, przez co są bardziej odporne na niekorzystne działanie wilgoci.
Obecnie w Indiach nie jest znane ani tym bardziej używane do produkcji drewno palisandrowe. Od kilkudziesięciu lat praktycznie nie istnieją plantacje tego gatunku drzewa na terenie Indii.
Zabarwienie przypominające oryginalny palisander uzyskuje się stosując odpowiedni kolor bejcy. Ponieważ nie stosujemy oryginalnego nazewnictwa do imitacji danego gatunku drewna, dlatego nie ma w naszej ofercie „palisandru”.
Większość mebli jest wykonana współcześnie i następnie postarzana za pomocą różnych sposobów, głównie techniką wielowarstwowego nakładania farb, następnie ich przecierania, skrobania, czy też patynowania specjalnymi miksturami.
Inną grupą mebli są egzemplarze łączone, czyli takie, w których pewne elementy są rzeczywiście stare, a cała reszta jest nowa i odpowiednio patynowana aby pasowała charakterem do starych części. Przykładem są szafy z nową obudową i starymi drzwiami, czy stół z blatem wykonanym ze starych drzwi i nową podstawą.
Ostatnią grupą są towary w całości stare (czasem nawet kilkusetletnie), które na swoje potrzeby nazywamy „antykami”.
Praktycznie wszystkie są woskowane, lecz w ofercie na zamówienie można zamówić wersję lakierowaną.
Naszym zdaniem wosk ma zdecydowaną przewagę na lakierem, ponieważ:
W przypadku mechanicznych uszkodzeń powierzchni (zarysowanie, płyn, temperatura) wosk można naprawić miejscowo i w ciągu kilku minut, natomiast w przypadku powierzchni lakierowanej, trzeba zeszlifować całą płaszczyznę, na której wystąpiło uszkodzenie, a następnie ją zalakierować, co jest procesem nieporównanie bardziej pracochłonnym i wymagającym wiedzy oraz doświadczenia, a także odpowiednich warunków.
Każda powierzchnia z czasem się zużywa, następuje zmatowienie, pojawiają się drobne rysy i całość zaczyna wyglądać coraz gorzej. W przypadku powierzchni woskowanej, można ją odnowić bardzo szybko i tanio, a czynność ta nie wymaga specjalistycznej wiedzy i umiejętności. Wystarczy puszka wosku do mebli i pół godziny czasu. W przypadku mebla lakierowanego, należy zeszlifować praktycznie całą powierzchnię i położyć lakier od nowa. W warunkach domowych jest to czynność praktycznie nie do wykonania, a zlecenie jej na zewnątrz często może przekroczyć koszt samego mebla.
Do tego dochodzi przyjemność obcowania z żywym, oddychającym drewnem, a nie czymś zamkniętym w szczelnej powłoce, ale to już nasze indywidualne odczucie i ocena.
Jednym powodem, dla którego należy się zdecydować na lakier, jest zamiar użytkowania mebla w szczególnych warunkach. Można tu wymienić np. szafkę pod umywalkę, która będzie miała częsty kontakt z wodą.
W zdecydowanej większości są to nierozbieralne monolity. Dlatego przed zakupem dużych mebli należy dokładnie wymierzyć drogi transportowe (winda, drzwi, załamania schodów) aby uniknąć „niespodzianek” podczas wnoszenia mebla.
Wyjątkiem są stoły i ławy kawowe (ale nie wszystkie), od których można odkręcić nogi. Demontaż może dotyczyć również łóżek czy drzwi (oddzielnie skrzydła i futryna).
W celu obniżenia wagi jakiegoś ciężkiego mebla na czas transportu i wniesienia, na życzenie możemy zdemontować jakiś element, o ile to będzie możliwie. Przykładem może być demontaż drzwi w szafie. Dodatkowo należy wziąć pod uwagę wyjęcie półek czy szuflad.
Meble malowane nie wymagają praktycznie żadnej specjalnej konserwacji. Raz na pewien czas (wg uznania) można je przetrzeć specjalnym mleczkiem z dodatkiem wosku (dostępne w każdym markecie budowlanym) ale nie jest to wymagana czynność.
Meble woskowane należy zawoskować raz na jakiś czas. Z naszego doświadczenia wynika, że przy normalnym użytkowaniu warto przeprowadzić taką czynność raz na rok, choć również nie jest to konieczne. Chodzi wyłącznie o ogólne odczucie „nowości” i „świeżości”. Mebel sam „poprosi” o wosk swoim wyglądem (przyblaknięcie, zmatowienie, nierówne odcienie). Jest to czynność prosta i szybka. Wystarczy na nią poświęcić od kilkunastu do kilkudziesięciu minut czasu w zależności od wielkości i stopnia skomplikowania mebla.
Jak zawoskować mebel?
Na całej powierzchni należy rozprowadzić miękką szmatką cienką warstwę wosku do mebli, odczekać kilkanaście minut na jego podeschnięcie, a następnie całość lekko przepolerować kilkoma okrężnymi ruchami za pomocą czystej, miękkiej szmatki, najlepiej flanelowej. To wszystko.
Podobnie należy postąpić w przypadku mebli lakierowanych i lakierowanych oraz woskowanych.
UWAGA! Do codziennego czyszczenia nie należy używać chemicznych środków w płynie lub w sprayu, ponieważ z reguły uszkadzają warstwę wosku. Mogą powstać jaśniejsze matowe plamy. Nie uszkodzi to samego drewna, jednak będzie wymagało zawoskowania całej uszkodzonej powierzchni od nowa.
Używajmy podkładek pod gorące i mokre przedmioty!
Należy unikać stawiania bezpośrednio na meblu gorących przedmiotów, np. kubka z herbatą, gdyż w tym miejscu nastąpi uszkodzenie wosku, co objawi się mlecznym i matowym przebarwieniem. W takim przypadku należy delikatnie usunąć uszkodzony wosk i zawoskować to miejsce od nowa. Do usunięcia uszkodzonego wosku można wykorzystać np. drewniany nożyk kuchenny czy łyżeczkę z elastycznego tworzywa.
Sklep „Orange Tree” powstał w sierpniu 2004 roku. Od tego czasu zdobyliśmy bogatą wiedzę z zakresu wzornictwa i materiałoznawstwa meblarskiego w Indiach, technik wytwórczych oraz sposobów konserwacji i naprawy mebli, jak również odpowiedniego przygotowania towaru do wysyłki.
Jesteśmy bezpośrednim importerem. Towar sprowadzamy pracując z producentami w Indiach bez pośredników. Bierzemy pełną odpowiedzialność za jakość i zgodność z opisem towarów w naszej ofercie.
Tak. Każdy wyrób z oferty na zamówienie może mieć zmienioną kolorystykę i sposób wykończenia (np. sposób przecierania). Jest to zmiana nieodpłatna.
Szczegółową instrukcję jak zlecić takie zmiany znajdziecie Państwo na stronie każdego produktu na zamówienie.
Nie zawsze, ale w większości przypadków istnieje możliwość zmiany wymiarów lub wprowadzenia modyfikacji do konstrukcji, jednak każda taka zmiana wymaga uprzedniej konsultacji i wyceny.
Więcej informacji na ten temat znajdziecie Państwo na stronie każdego produktu na zamówienie.
Po akceptacji wyceny przeróbki mebla wystawimy na stronie sklepu specjalnie przygotowaną pozycję z odpowiednio zmienionymi parametrami i wysyłamy link do niej e-mailem. Zamówienie składa się w standardowy sposób poprzez koszyk.
Maksymalny termin na składanie zamówień na najbliższy możliwy transport jest wyświetlany na stronie każdego produktu.
UWAGA! Termin ten może ulec skróceniu bez zapowiedzi w przypadku wcześniejszego wyczerpania się wolnego miejsca w kontenerze. Obowiązuje zasada „co nastąpi pierwsze”, dlatego też zalecamy by nie czekać ze złożeniem zamówienia do ostatniego momentu.
Tak. 27 września 2022 wprowadziliśmy do Regulaminu mechanizm tzw. „indeksacji ceny”, która ma za zadanie urealnić wysokość kwoty dopłaty (60% ceny towaru) do kursu USD z dnia finalnego rozliczenia zamówienia, co będzie miało miejsce kilka miesięcy po złożeniu zamówienia.
Przyczyną wprowadzenia indeksacji były bardzo gwałtowne zmiany kursu USD/PLN po wybuchu wojny w Ukrainie.
Dla jasności dodamy, że opłata wstępna (40% ceny towaru) nie będzie indeksowana, ponieważ jest pobierana z góry a nie z dołu.
Klient ma prawo do wycofania się z zamówienia po wpłaceniu opłaty wstępnej (40% ceny towaru) i przyjęciu zamówienia do realizacji, lecz nie będzie uprawniony do otrzymania jej zwrotu. Nie będzie zobligowany jedynie do dokonania dopłaty (60% ceny towaru).
W momencie otrzymania opłaty wstępnej i zatwierdzenia zamówienia do realizacji, system automatycznie składa zamówienie na wykonanie danego towaru w Indiach, a tym samym, jako bezpośredni zamawiający, będziemy zobligowani do zapłaty za niego i sprowadzenia go do Polski na własny koszt niezależnie od faktu rezygnacji przez Klienta.
Niektóre towary są produkowane w pewnych minimalnych ilościach. Nie jest to wymóg zależny od nas lecz od producenta w Indiach. Generalnie obowiązuje schemat – im mniejsza i tańsza rzecz, tym większą ilość trzeba zamówić.
Tak. Zgodnie z obowiązującymi przepisami Klient ma prawo do zwrotu towaru zakupionego na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od objęcia go w posiadanie.
Jednakże na mocy odrębnych przepisów Kodeksu Cywilnego, prawo takie nie obejmuje rzeczy wykonanych na specjalne zamówienie, a takimi są wszystkie towary z oferty na zamówienie. Niemniej, nasza firma daje swoim Klientom przywilej zwrotu towaru nawet w takiej sytuacji, jednakże Klient nie będzie uprawniony do otrzymania zwrotu opłaty wstępnej (40% ceny towaru), ponieważ na jego wyraźne zlecenie i za jego zgodą na ten warunek (postanowienia Regulaminu) złożyliśmy w jego imieniu zamówienie na wykonanie danego towaru w Indiach i tym samym zostaliśmy zobligowani do jego zakupu oraz sprowadzenia go do Polski (wykonania nieodwracalnej usługi) w celu przekazania go Klientowi.
Klient będzie natomiast uprawniony do otrzymania zwrotu kwoty dopłaty (60% ceny towaru), o ile dokonał takiej opłaty przed momentem zgłoszenia woli odstąpienia od umowy.
Minimalny czas oczekiwania to 4 miesiące a maksymalny 6 miesięcy.
Na wyprodukowanie zamówionego mebla Indie zastrzegają sobie 60 dni. Do tego czasu trzeba doliczyć okres od momentu wyprodukowania mebla do momentu planowanego wysłania transportu z Indii, oraz samą podróż do Polski, która składa się z kilku etapów i trwa w sumie ok. 2 miesięcy.
Dopuszczamy możliwość przyspieszenia lub opóźnienia się transportu o maksymalnie 3 tygodnie.
Zmiana może nastąpić z powodu przyspieszenia lub opóźnienia na produkcji, przeszkód w trakcie podróży kontenera z zakładu do portu morskiego w Indiach (np. latem 2017 roku wystąpiły powodzie, które spowodowały wstrzymanie całego ruchu kołowego na ponad tydzień czasu), dużego tłoku kontenerów w porcie i konieczności załadowania naszego kontenera na późniejszy statek (tzw. zrolowanie kontenera), czy np. złej pogody w Europie i braku możliwości wpłynięcia do portu przez kilka dni.
Każdy klient otrzymuje dostęp do specjalnej strony śledzenia danego transportu, gdzie na bieżąco informujemy o ew. zmianach poszczególnych terminów.
Taka sytuacja może się zdarzyć jeśli w aktualnie wypełnianym kontenerze pozostało już zbyt mało wolnego miejsca aby umieścić w nim wszystkie towary z zamówienia. W takiej sytuacji system sam zaproponuje załadowanie części towaru do transportu, w którym jest jeszcze miejsce, a pozostałą część do późniejszego.
Na następnym etapie za koszykiem (strona ZAMÓWIENIE) zamawiający może samodzielnie przesunąć towary z wcześniejszej dostawy do późniejszej, tak aby wszystkie dotarły w tym samym terminie. Przesunięcia w odwrotną stronę, czyli z późniejszego transportu do wcześniejszego, nie jest możliwe.
Można znaleźć ją samodzielnie na dwa sposoby:
1) W wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcia zamówienia do realizacji. Tytuł wiadomości brzmi „Zamówienie nr ….. zostało przyjęte do realizacji”.
2) Po zalogowaniu się na stronie MOJE KONTO (o ile Klient założył sobie konto w naszym serwisie) w bocznym menu należy wybrać ZAMÓWIENIA, a następnie na liście zamówień po prawej stronie wybrać to, które go interesuje i kliknąć na przycisk ZOBACZ. Na następnej stronie na dole powinna być widoczna data planowanej dostawy danego zamówienia.
W razie problemów prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail.
Nie. W ofercie dostępnej od ręki znajduje się towar już wykonany i wszelkie ewentualne zmiany kolorystyczne, dotyczące wykończenia lub konstrukcji, są bardzo trudne lub wręcz niemożliwe do wykonania.
Aby zakupić towar w dowolnie wybranej kolorystyce, lub też wprowadzić zmiany wymiarowe czy konstrukcyjne, należy złożyć zamówienie w dziale „OFERTA NA ZAMÓWIENIE” i poczekać na wykonanie zamówionego towaru.
Wykonujemy niektóre proste prace za dodatkową opłatą. Zwykle są to:
Każda praca wyceniania jest indywidualnie.
Do koszyka można dodać tylko tyle sztuk towaru ile znajduje się w magazynie.
Zgodnie z przepisami UE regulującymi zakupy na odległość, przyjmujemy zwrot towaru bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru przez nabywcę.
Koszt zwrotu obciąża nabywcę.
W przypadku uszkodzenia towaru zastrzegamy sobie prawo do odmowy jego przyjęcia.
Nie przyjmujemy przesyłek „za pobraniem”.
Zgodnie z przepisami UE regulującymi zakupy na odległość, przyjmujemy zwrot towaru bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru przez nabywcę.
Koszt zwrotu obciąża nabywcę.
W przypadku uszkodzenia towaru zastrzegamy sobie prawo do odmowy jego przyjęcia.
Nie przyjmujemy przesyłek „za pobraniem”.
Tak, jest taka możliwość. Meble oraz niektóre inne towary (np. lampy) wypożyczamy na 24 godziny, a w uzasadnionych przypadkach, na 48 godzin (duża odległość, zła pogoda, święto itp.). Wypożyczenia dokonujemy po zdeponowaniu kaucji w pełnej wysokości wartości danego towaru. Zwracany towar nie może być w żaden sposób uszkodzony (zarysowania, złamania, pęknięcia, zaplamienia, odpryski itp.).
UWAGA! W przypadku wpłacania kaucji warto pomyśleć o przygotowaniu gotówki, ponieważ po wpłacie kartą, w momencie zwrotu gotówki będziemy zmuszeni do potrącenia 2% z wpłaconej kwoty tytułem wyrównania kosztów opłat bankowych.
Od 2 stycznia 2023 roku zlikwidowaliśmy terminal płatniczy w związku z przejściem na tryb pracy wyłącznie online. W przypadku zakupu podczas umówionej wizyty osobistej w sklepie stacjonarnym, prosimy o przygotowanie gotówki.