Sklep internetowy działający pod adresem: www.orange-tree.pl jest prowadzony przez „ORANGE TREE Maria Wolska” z siedzibą przy ul. Adama Mickiewicza 32, 05-462 Góraszka, wpisaną do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej w Urzędzie Gminy Wiązowna, numer NIP: 522-248-17-87, REGON: 364660846.
1. Regulamin – niniejszy regulamin określający zasady zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu internetowego, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klienta oraz zasady postępowania reklamacyjnego. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin i jego załączniki jest odpowiednio regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. Klient – osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedawcą umowę na odległość. Gdy Klientem nie jest osoba fizyczna, domniemywa się, że jest on reprezentowany przez przedstawiciela upoważnionego do reprezentowania Klienta w świetle obowiązującego prawa.
3. Sklep internetowy – serwis internetowy prowadzony przez Sprzedawcę, dostępny pod adresem elektronicznym: www.orange-tree.pl, za pośrednictwem którego Klient może uzyskać informacje o Towarze i jego dostępności oraz go kupić, lub zlecić świadczenie usługi.
4. Sprzedawca – „ORANGE TREE Maria Wolska” z siedzibą przy ul. Adama Mickiewicza 32, 05-462 Góraszka, wpisana do Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej w Urzędzie Gminy Wiązowna, numer NIP: 522-248-17-87, REGON: 364660846.
5. Umowa sprzedaży na odległość – umowa sprzedaży Towaru/świadczenia usług, zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu internetowego.
6. Towar – rzecz ruchoma, którą Klient może kupić za pośrednictwem Sklepu internetowego oraz zlecić jej import z Indii do Polski. Wszystkie towary oferowane w Sklepie internetowym zostaną wprowadzone do obrotu na rynek Polski legalnie i będą wolne od wad prawnych w momencie zakupu przez Klienta.
7. Oferta – Towary, które są w ofercie partnerów Sprzedawcy w Indiach i Sklepu internetowego. Sklep internetowy prezentuje Towary za pomocą swoich własnych zdjęć i opisów.
8. Ceny – wszystkie ceny podane na stronach internetowych Sprzedawcy są podawane w polskich złotych (PLN) i są cenami brutto, tj. zawierają wszelkie składniki jak cła i podatki, w tym podatek VAT, oraz opłaty manipulacyjne.
Ceny są skalkulowane na podstawie aktualnych kursów sprzedaży w parach walut USD/INR oraz USD/PLN. Po złożeniu zamówienia ceną wiążącą dla stron jest cena, po której Klient zamówił Towar w zamówieniu, z zastrzeżeniem, że 60% ceny (kwota dopłaty) zostanie zindeksowana do kursu sprzedaży (tabela „C”) USD podawanego przez NBP w dniu przesłania Klientowi ostatecznego podsumowania należności, a co nastąpi najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych po terminie Dostawy Towaru do Magazynu, tj. na końcu kilkumiesięcznego okresu realizacji zamówienia.
Podane ceny Towarów nie zawierają kosztu dostawy z Magazynu do Klienta.
9. Opłata wstępna – kwota w wysokości 40% Ceny danego Towaru, na którą składają się: częściowe pokrycie kosztu natychmiastowego zakupu Towaru w Indiach na zlecenie Klienta, oraz opłata za wykonanie przez Sprzedawcę usługi importu zakupionego Towaru z Indii do Polski, w tym pokrycie wszelkich kosztów logistycznych, celno-skarbowych i manipulacyjnych na zlecenie Klienta.
10. Magazyn – punkt magazynowania i odbioru Towaru mieszczący się pod adresem: ul. Równa 1, 05-462 Majdan, gm. Wiązowna.
11. Dostawa do Magazynu – fizyczna dostawa Towaru z Indii do Magazynu.
12. Dostawa do Klienta – fizyczna dostawa Towaru z Magazynu do Klienta.
13. Treści – wszelkie informacje pochodzące od Sprzedawcy lub jego partnerów, dane, elementy, materiały, oznaczenia, logo, nazwy, znaki, symbole, opisy i zdjęcia Towarów, niezależnie od ich charakteru, formatu i sposobu zapisu lub przedstawienia.
14. Konto – zbiór danych przechowywanych w Sklepie internetowym oraz w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy dotyczący danego Klienta oraz składanych przez niego zamówień i zawieranych umów, z wykorzystaniem którego Klient może składać zamówienia oraz zawierać umowy.
15. Ochrona danych osobowych – zasady gromadzenia i przetwarzania przez Sprzedawcę danych osobowych Klienta, ich ochrony i praw przysługujących Klientowi oraz wykorzystania przez Sprzedawcę plików cookies.
16. Newsletter – informacje, w tym informacje handlowe w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz.U.2013.1422 z późn. zm.) pochodzące od Sprzedawcy wysyłane Klientowi drogą elektroniczną przez Sprzedawcę lub przez osobę trzecią w imieniu Sprzedawcy.
17. Usługa Sprzedawcy – usługa wykonywana przez Sprzedawcę lub jego podwykonawcę (np.: Dostawa Towaru, Ubezpieczenie, Montaż, Instalacja, Przeróbka, Wniesienie itp.).
18. Biuro Obsługi Klienta – jednostka organizacyjna Sklepu internetowego, z którą kontakt jest możliwy drogą elektroniczną pod adresem e-mail [email protected] oraz telefoniczną pod numerem komórkowym 888 100 100.
19. Rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną:
– zawieranie umów sprzedaży online – w zakresie Towarów oferowanych w Sklepie Internetowym,
– prowadzenie Konta Klienta,
– przesyłanie wiadomości e-mail,
– newsletter – zapisanie się do listy odbiorców jest dobrowolne,
– przesyłanie wiadomości e-mail, w których Sprzedawca potwierdza otrzymanie zamówienia, otrzymanie płatności, przyjęcie zamówienia do realizacji lub jego anulowanie, informuje o przebiegu realizacji zamówienia, przebiegu procesu reklamacyjnego, oraz ewentualnie zwraca się o wystawienie opinii, komentarzy i ocen.
1. Na wszystkie zamówione Towary w Sklepie internetowym wystawiane są paragony fiskalne lub faktury VAT. Stosownie do treści przepisów ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity: Dz. U. z 2011r. Nr 177 poz. 1054) oraz rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 3 grudnia 2013 r. w sprawie wystawiania faktur (Dz. U. z 2013 r. poz. 1485), podpis klienta – jako nabywcy towaru – nie jest obowiązkowym elementem treści faktury VAT. W tej sytuacji nabywca otrzymuje wyłącznie oryginał faktury. Należy przy tym mieć na uwadze, że w przypadku, gdy kupujący będący osobą fizyczną składa zamówienie lub dokonuje zakupu przy użyciu danych (nazwy/firmy oraz nr NIP) dotyczących działalności gospodarczej prowadzonej przez tego kupującego, domniemywać się będzie, iż zakup jest przez niego dokonywany w związku z taką działalnością i faktura wystawiona będzie na tego kupującego jako przedsiębiorcę.
2. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tekst jednolity: Dz. U. 2011r. Nr 177 poz. 1054), Kupujący akceptuje wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej. Klient może cofnąć zgodę na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną poprzez kontakt e-mail z Biurem Obsługi Klienta Sprzedawcy.
1. Klient uzyskuje dostęp do Konta po ręcznej lub automatycznej rejestracji w trakcie składania pierwszego zamówienia.
2. W ramach ręcznej rejestracji Klient podaje jedynie swój adres e-mail. Rejestracja wymaga dokładnego zapoznania się z Regulaminem oraz zasadami Ochrony danych osobowych, a następnie zaznaczenia na formularzu rejestracyjnym, że Klient zapoznał się z ich treścią i w pełni akceptuje wszystkie ich postanowienia. Na podany adres e-mail zostanie wysłane automatycznie wygenerowana nazwa użytkownika oraz hasło dostępu, które należy wykorzystać podczas pierwszego logowania się w serwisie. Zaleca się zmianę hasła oraz uzupełnienie swoich danych osobowych w panelu użytkownika.
3. W chwili umożliwienia Klientowi dostępu do Konta, pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zostaje zawarta umowa na czas nieoznaczony o świadczenie usług drogą elektroniczną dotycząca Konta. Klient może od tej umowy odstąpić na zasadach określonych Regulaminie.
4. Zamieszczone na stronach Sklepu internetowego treści, w tym zdjęcia, opisy Towarów i ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego.
5. W celu złożenia oferty nabycia Towaru Klient musi złożyć zamówienie. Zamówienie składa się poprzez wypełnienie stosownego formularza znajdującego się na stronach Sklepu internetowego i kliknięcie przycisku oznaczonego „Zamawiam i płacę”.
1. Klient składając zamówienie, składa ofertę kupna określonego Towaru na warunkach podanych w jego opisie.
2. Klient może poprosić o wykonanie innej kolorystyki lub innego wykończenia Towaru (sposób przetarcia czy patynowania, wykończenia powierzchni drewna, woskowania lub lakierowania itp.), lub obu tych zmian na raz, za pomocą uwagi do zamówienia wpisanej w specjalne okienko do uwag w formularzu do zamówienia. W celu precyzyjnego określenia kolorów należy stosować numery barw z palety RAL Classic a w przypadku zmiany sposobu wykończenia, należy dać za przykład inny wyrób z oferty Sprzedawcy podając jego unikalny kod. Zaleca się poprzedzenie wprowadzenia takich zmian korespondencją e-mail ze Sprzedawcą. Zmiana kolorystyki i wykończenia Towaru nie powoduje zmiany jego ceny, za wyjątkiem sytuacji, że zmiana ma polegać na zastosowaniu farb metalicznych (złota, srebrna czy miedziana), które nie były użyte do pomalowania Towaru z oferty. W takim przypadku wymagana jest wycena zmiany kolorystycznej przez Sprzedawcę przed złożeniem zamówienia.
3. Klient może poprosić o zmiany wymiarowe lub konstrukcyjne w Towarze, lub o wprowadzenie tych dwóch zmian łącznie. Zmiany tego rodzaju muszą być poprzedzone korespondencją e-mail ze Sprzedawcą, który następnie wyśle do swojego partnera w Indiach prośbę o wycenę tak zmienionego Towaru. Po otrzymaniu wyceny i akceptacji jej przez Klienta, Sprzedawca wystawi na stronach Sklepu internetowego nową pozycję z odpowiednio zmodyfikowanym opisem, kodem i ceną, oraz ewentualnie załączy dodatkowe szkice lub zdjęcia. Następnie Sprzedawca wyśle do Klienta link do tak przygotowanej pozycji poprzez wiadomość e-mail z prośbą o złożenie zamówienia w jego Sklepie internetowym.
4. Klient składa zamówienie poprzez interaktywny formularz dostępny na jednej ze stron Sklepu internetowego. Zamówienie określa m.in. jakie Towary, o jakich cechach, po jakiej cenie, oraz w jakich ilościach Klient chce zamówić do Magazynu Sprzedawcy.
5. Poprzez złożenie zamówienia w Sklepie internetowym Klient zleca Sprzedawcy produkcję i zakup danego Towaru u jego partnera w Indiach oraz dostarczenie go do Magazynu w prognozowanym terminie z tolerancją do 3 tygodni, ze względu na możliwość wystąpienia opóźnień w procesie produkcji lub w trakcie wieloetapowej podróży lądowo-morskiej z Indii do Polski, a które będą niezależne od woli Sprzedawcy.
6. Klient podejmuje decyzję o złożeniu zamówienia w Sklepie internetowym na podstawie zdjęć i opisów danego Towaru, jego ceny, orientacyjnego terminu Dostawy do Magazynu, oraz po zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem oraz zasadami Ochrony danych osobowych.
7. W momencie złożenia zamówienia, Klient jest zobowiązany do uiszczenia Opłaty wstępnej na konto Sprzedawcy za pomocą przelewu bankowego lub systemu płatności błyskawicznej on-line. Natychmiast po złożeniu zamówienia, na adres e-mail podany przy jego składaniu, zostanie wysłana wiadomość z danymi niezbędnymi do wykonania przelewu bankowego lub potwierdzenie przyjęcia płatności za pomocą systemu płatności błyskawicznej on-line.
8. Po prawidłowym złożeniu zamówienia przez Klienta, Sprzedawca wyśle na adres e-mail Klienta informację o złożonym zamówieniu. Ta informacja nie jest potwierdzeniem przyjęcia zamówienia Klienta do realizacji. Jest ona jedynie informacją, że Sprzedawca zamówienie otrzymał.
9. Po otrzymaniu Opłaty wstępnej Sprzedawca przyjmie zlecenie do realizacji a na adres e-mail Klienta zostanie wysłane odpowiednie potwierdzenie. Od tej chwili pomiędzy stronami zostaje zawarta Umowa sprzedaży na odległość.
10. W przypadku niezaksięgowania Opłaty wstępnej na koncie Sprzedawcy w ciągu 4 dni od momentu złożenia zamówienia, zostanie ono automatycznie anulowane a na adres e-mail Klienta zostanie wysłane stosowne powiadomienie.
11. W przypadku wystąpienia niemożności realizacji zamówienia w Indiach, Sprzedawca zwróci Klientowi całość Opłaty wstępnej w ciągu 24 godzin po otrzymaniu informacji, że realizacja będzie niemożliwa. Zwrot nastąpi przelewem na konto bankowe wskazane przez Klienta a na jego adres e-mail zostanie wysłane odpowiednie powiadomienie.
12. Następnego dnia po Dostawie, Sprzedawca wyśle do Klienta wiadomość e-mail z informacją, że Towar dotarł do Magazynu. W ciągu kilku dni od tego momentu (zwykle 2-4 dni), Sprzedawca wykona serię dokładnych zdjęć zamówionego Towaru i wyśle je na adres e-mail Klienta w celu weryfikacji zgodności jego wykonania z zamówieniem.
13. Po potwierdzeniu przez Klienta zgodności Towaru z zamówieniem, Sprzedawca zaproponuje Klientowi optymalną formę dostawy Towaru na wskazany adres, wraz z wyceną wykonania takiej usługi sporządzoną wg bieżących stawek rynkowych. Po akceptacji propozycji Sprzedawcy, Klient dokona dopłaty do pełnej Ceny zamówionego Towaru wraz z kosztem dostawy na wskazany adres. Klient może też uiścić dopłatę do pełnej Ceny Towaru przed Dostawą do Klienta a następnie uregulować płatność za dostawę na jego adres osobno – po wycenie usługi przez Sprzedawcę. Po otrzymaniu wszystkich należnych płatności Sprzedawca zrealizuje Dostawę do Klienta w najszybszym możliwym terminie, ale nie później niż w ciągu 7 dni. Klient może też osobiście dokonać oględzin zamówionego Towaru i odebrać go z Magazynu na swój koszt (tzw. odbiór osobisty). Dopłaty można dokonać na miejscu gotówką lub kartą płatniczą.
14. Towar nie zostanie wydany Klientowi do momentu dopłaty do pełnej Ceny zamówionego Towaru i nie zostanie wysłany do momentu uregulowania pełnej należności z góry za ew. usługę dostawy na adres Klienta. Sprzedawca nie realizuje wysyłek „za pobraniem”.
15. Klient jest zobowiązany do odebrania zamówionego Towaru z Magazynu w terminie 1 miesiąca licząc od dnia Dostawy do Magazynu. W przypadku nieodebrania go w tym terminie, Sprzedawca nałoży na Klienta opłatę dodatkową za ponadplanowe magazynowanie zamówionego Towaru w wysokości 3 zł brutto za 1m2 zajmowanej powierzchni magazynowej dziennie, licząc od dnia, w którym termin odbioru został przekroczony. Przed ostatecznym wydaniem Towaru Klientowi będzie on zobowiązany do uregulowania należności za usługę przedłużonego magazynowania.
16. Jeżeli Klient podczas składania zamówienia zaznaczył opcję, że chce otrzymać fakturę VAT i podał wymagane dane, wkrótce po zaksięgowaniu wpłat zostaną do niego wysłane faktury VAT za dokonane płatności – jedna, dotycząca Opłaty wstępnej, oraz druga, dotycząca dopłaty i ewentualnego kosztu dostawy Towaru na adres Klienta. Dokumenty zostaną wysłane jako plik w formacie PDF na adres e-mail Klienta wkrótce po zaksięgowaniu przez Sprzedawcę poszczególnych płatności. W pozostałych przypadkach zostanie wystawiony paragon fiskalny – osobny dla każdej płatności.
17. Zamówienie w Sklepie internetowym Sprzedawcy można złożyć wyłącznie za pomocą systemu informatycznego (stron internetowych) Sklepu internetowego.
18. W przypadku gdy kontener, w którym ma być przewieziony towar wykonany na termin realizacji, na który zostało złożone zamówienie, nie zostanie zapełniony towarami ze wszystkich zamówień złożonych na ten sam termin w co najmniej 60% jego pojemności, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania wszystkich zamówień przyjętych do realizacji na dany termin.
Decyzja o anulowaniu zostanie podjęta przez Sprzedawcę najpóźniej ostatniego dnia okresu wyznaczonego na przyjęcia zamówień na dany termin realizacji. W takim przypadku Sprzedawca w ciągu 24 godzin powiadomi o swojej decyzji wszystkich Klientów, którzy złożyli zamówienia na dany termin realizacji, oraz jednocześnie poprosi ich o potwierdzenie numeru rachunku na jaki ma im zwrócić Opłatę Wstępną wpłaconą na poczet złożonych zamówień. Powiadomienia zostaną wysłane pocztą elektroniczną na adresy e-mail podane w zamówieniach.
Zwrot Opłaty wstępnej nastąpi w ciągu 24 godzin od chwili potwierdzenia przez Klienta numeru rachunku bankowego.
1. Cena podana w Sklepie internetowym jest ceną brutto (wraz z podatkiem VAT) i zawiera:
– Koszt zakupu Towaru w Indiach;
– Koszty logistyczne sprowadzenia Towaru z Indii do Magazynu wraz z należnymi opłatami celno-skarbowymi i manipulacyjnymi;
– Koszt magazynowania Towaru Klienta przez Sprzedawcę przez okres 1 miesiąca licząc od dnia Dostawy do Magazynu.
2. Ceny podane w Sklepie internetowym nie zawierają kosztu innych Usług Sprzedawcy, a w szczególności Dostawy do Klienta, który nie może być rzetelnie skalkulowany w momencie składania zamówienia z powodu kilkumiesięcznego przesunięcia w czasie momentu Dostawy do Magazynu i realną możliwość zmiany cen za usługi kurierskie i przewozowe w tym okresie.
3. Sprzedawca informuje Klienta o łącznej cenie Towaru loco Magazyn oraz o dostępnych sposobach płatności na stronach Sklepu internetowego bezpośrednio przed złożeniem zamówienia.
4. Ceny podstawowe w ofercie Sklepu internetowego są aktualizowane raz na dobę na podstawie aktualnych kursów sprzedaży par walut: dolara amerykańskiego i rupii indyjskiej (USD/INR) oraz dolara amerykańskiego i złotówki (USD/PLN). Kursy te są automatycznie pobierane raz na dobę z serwisu www.exchangerate.com w przypadku pary USD/INR, oraz z serwisu www.nbp.pl w przypadku pary USD/PLN.
1. Płatność za Towar następuje w dwóch transzach: Opłaty wstępnej w wysokości 40% Ceny, która jest opłacana wkrótce po złożeniu zamówienia, oraz dopłaty w wysokości 60% Ceny, która jest regulowana po dostawie zamówionego Towaru do Magazynu a przed jego wydaniem Klientowi.
2. Klient ureguluje Opłatę wstępną w ciągu 4 dni od momentu złożenia zamówienia za pośrednictwem przelewu bankowego na podstawie danych, które zostaną mu przesłane e-mailem w formularzu potwierdzającym złożenie przez niego zamówienia.
3. Po zaksięgowaniu przez Sprzedawcę przelewu z pełną kwotą Opłaty wstępnej, Sprzedawca przyjmie zamówienie do realizacji a do Klienta zostanie wysłany e-mail potwierdzający.
4. W przypadku braku wpływu Opłaty wstępnej w terminie, zamówienie zostanie automatycznie anulowane a Klient otrzyma e-mailem stosowne powiadomienie.
5. Anulowanie zamówienia z powodu nieopłacenia Opłaty wstępnej w terminie nie będzie obciążało Klienta żadnymi opłatami.
6. W przypadku gdy Opłata wstępna dotrze do Sprzedawcy już po anulowaniu zamówienia, Sprzedawca wznowi anulowane zamówienie lub zwróci Opłatę wstępną Klientowi – w zależności od woli Klienta wyrażonej na piśmie (e-mailem).
7. Najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych po dostarczeniu Towaru do Magazynu, Sprzedawca wykona dokładne zdjęcia zamówionego Towaru i prześle je Klientowi poprzez e-mail. Wraz ze zdjęciami Klient otrzyma również ostateczną kalkulację Ceny, sporządzoną w oparciu o kwotę dopłaty (60% ceny Towaru) zindeksowaną do aktualnej ceny sprzedaży USD podawanej przez NBP. O ile Klient w trakcie składania zamówienia nie zaznaczył opcji „Odbiór osobisty”, otrzyma również wyliczenie kosztu Dostawy do Klienta na adres podany w zamówieniu,
Po dokładnym obejrzeniu zdjęć i upewnieniu się, że Towar został wykonany zgodnie z zamówieniem, Klient ureguluje zindeksowaną kwotę dopłaty (60% Ceny) wraz z kwotą za usługę dostawy, o ile zdecyduje się na zlecenie Sprzedawcy wykonanie takiej usługi.”
Przykład wyliczenia z indeksacją Ceny:
Klientka zamówiła komodę w cenie 2500 zł podczas gdy kurs USD/PLN wynosił 4,90 zł.
Opłata wstępna wyniesie 1000 zł (40%) a dopłata 1500 zł (60%).
Po upływie kilku miesięcy kurs USD/PLN zmienił się na 5,15 zł, a zatem w trakcie realizacji dolar podrożał o 25 groszy, co przekłada się na wzrost o 5%. Kwota dopłaty 1500 zł zostanie powiększona o 5%, czyli wzrośnie do 1575 zł.
Klientka otrzyma następujące wyliczenie ostatecznej ceny komody:
1000 zł (niezmienna Opłata wstępna) + 1575 zł (wysokość dopłaty po indeksacji) = 2575 zł (ostateczna Cena komody).
8. Ciężar wszelkich opłat dodatkowych wiążących się z płatnościami leżą po stronie Klienta, a w szczególności wynagrodzenia dla banków pośredniczących w przypadku płatności wykonanych z zagranicy. Sprzedawca uzna pełne rozliczenie za Towar tylko w przypadku jeśli na jego konto bankowe wpłynie pełna a nie pomniejszona kwota należności za Towar oraz ew. dostawę do Klienta.
1. Sprzedawca informuje Klienta o orientacyjnym terminie Dostawy Towaru do Magazynu poprzez informacje widoczne na stronach Sklepu internetowego w trakcie składania zamówienia oraz poprzez wiadomości e-mail.
2. Począwszy od następnego dnia po dniu Dostawy do Magazynu, Klient ma zagwarantowany dostęp do zamówionego Towaru w godzinach pracy Magazynu.
1. Zamówione Towary przekazywane są Klientowi w sposób wskazany przez niego w chwili składania zamówienia:
– Dostawa z Magazynu do Klienta;
– Odbiór osobisty z Magazynu.
2. W przypadku wskazania przez Klienta w chwili składania zamówienia, że zamówiony Towar ma zostać dostarczony do niego przez Sprzedawcę (opcja „Wysyłka do ustalenia”), Klient składa Sprzedawcy jedynie zlecenie bezpłatnej wyceny takiej usługi. Koszt takiej usługi, wg aktualnych cen rynkowych, będzie możliwy do rzetelnego skalkulowania dopiero po Dostawie Towaru do Magazynu i będzie przesłany Klientowi w wiadomości e-mail.
3. Po otrzymaniu propozycji sposobu Dostawy do Klienta i kalkulacji jej kosztu, Klient będzie mógł zrezygnować ze zlecenia Sprzedawcy wykonania takiej usługi i swobodnie zdecydować o innym sposobie odebrania zamówionego Towaru, lub też zlecić Sprzedawcy jej wykonanie.
4. Usługa dostawy do Klienta obejmuje dostawę Towaru na najbliższą fizycznie możliwą odległość od numeru budynku adresu dostawy i nie obejmuje kosztu usługi wniesienia go do wewnątrz. W przypadku usług dostawy kurierem Klient bezwzględnie musi się przygotować na samodzielne wniesienie Towaru. W innych przypadkach niż usługa kurierska, i o ile zaistnieje fizyczna możliwość pomocy przy wniesieniu, koszt wniesienia jest kalkulowany w miejscu dostawy na podstawie wizji lokalnej dotyczącej stanu dróg komunikacyjnych oraz z uwzględnieniem wagi i gabarytów Towaru. Sprzedawca nie kalkuluje kosztu wniesienia z góry na podstawie słownych lub pisemnych opisów warunków wniesienia.
5. Klient powinien dokładnie sprawdzić stan Towaru w momencie dostawy, a w przypadku stwierdzenia jego uszkodzenia, spisać protokół reklamacyjny oraz wykonać zdjęcia uszkodzeń, w tym również opakowania. Formularze reklamacyjne posiadają przy sobie wszyscy kurierzy, jak również mają obowiązek poczekania na dokonanie oględzin. W przypadku zaniedbania tej czynności reklamacje uszkodzeń nie będą mogły być uznane z powodu niemożności udowodnienia przewoźnikowi, że uszkodzenie powstało w trakcie dostawy lub wcześniej.
6. Klient po otrzymaniu towaru powinien niezwłocznie rozpakować go z folii, ponieważ pod folią gromadzi się wilgoć, która może prowadzić do wypaczenia się drewna, odbarwień, odklejeń, pęknięć i innych poważnych uszkodzeń. Reklamacje uszkodzeń powstałych na skutek przetrzymywania mebli i innych towarów drewnianych w folii przez okres dłuższy niż niezbędny do wykonania dostawy, nie będą uwzględniane. W razie konieczności przetrzymania opakowanych towarów drewnianych przez dłuższy okres, bezwzględnie należy użyć materiałów przepuszczających powietrze, takich jak karton czy tkanina.
1. Każdy Klient ma prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny.
2. Klient, który za pośrednictwem Sklepu internetowego zawarł umowę na odległość na wykonanie Towaru z oferty na zamówienie, ma prawo od niej odstąpić bez podawania przyczyny w terminie 14 dni licząc od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji. W takim przypadku Klient otrzyma zwrot Opłaty wstępnej w pełnej wysokości. Zwrot nastąpi na wskazane konto bankowe w terminie 3 dni.
3. Po upływie 14 dni licząc od momentu przyjęcia zamówienia do realizacji, Klient również będzie miał prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, lecz będzie zobowiązany do pokrycia kosztów wdrożenia do produkcji zamówionego Towaru, jego wykonania oraz sprowadzenia go z Indii do Polski, do czego Sprzedawca będzie zobowiązany wobec partnera indyjskiego. W takim przypadku Sprzedawca pokryje te koszty z Opłaty wstępnej (40% Ceny) na mocy przepisów Ustawy o prawach konsumenta Art. 38 pkt. 1 i 3. (Dz.U.2020.0.287 – Ustawa z dn. 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta). Sprzedawca nie będzie miał żadnych innych roszczeń w stosunku do Klienta, w szczególności prawa do żądania dopłaty w wysokości 60% Ceny Towaru.
4. Klient utraci prawo do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny po upływie 14 dni od momentu objęcia zamówionego towaru w posiadanie.
5. Jeśli Klient odstąpi od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od momentu objęcia Towaru w posiadanie, otrzyma zwrot 60% Ceny po fizycznym zwrocie Towaru na adres Magazynu w stanie niepogorszonym. Klient dokona zwrotu Towaru na swój koszt w nieprzekraczalnym terminie 14 dni licząc od momentu złożenia oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy. Po otrzymaniu Towaru Sprzedawca zwróci Klientowi 60% Ceny na wskazane konto bankowe w terminie 3 dni.
6. W celu wykonania prawa odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny, Klient ma obowiązek złożyć Sprzedawcy oświadczenie woli w tym zakresie. Dla zachowania terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie to musi mieć formę pisemną i może zostać wysłane m.in. na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do Regulaminu e-mailem lub listem poleconym.
7. Sprzedawca potwierdzi Klientowi otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy poprzez wiadomość e-mail, niezwłocznie po jego otrzymaniu.
8. W chwili odstąpienia od umowy wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez Klienta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez Sprzedawcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze Sprzedawcą.
1. Klient będzie miał prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu Opłaty wstępnej w przypadku przekroczenia terminu realizacji zamówienia rozumianego jako suma prognozowanego terminu realizacji oraz okresu tolerancji określonego w art. V pkt. 5 Regulaminu.
2. Sprzedawca zastrzega sobie czasowe wyłączenie uprawnienia Klienta określonego w pkt. 1, jeśli przekroczenie terminu realizacji nastąpiło na skutek działania siły wyższej, w szczególności takiej jak katastrofa naturalna lub komunikacyjna, działania wojenne, zamieszki lub pandemia, przy czym dalsze wydłużenie terminu realizacji zamówienia może nastąpić tylko o okres bezpośredniego oddziaływania skutków siły wyższej na proces produkcyjny lub logistyczny, a ciężar udowodnienia istnienia takiego wpływu spocznie na Sprzedawcy. Przykładowo przyczyną wydłużenia nie może być trwanie samej pandemii lecz wyłącznie okres obowiązywania jakiegoś rodzaju restrykcji rządowych utrudniających bezpośrednio pracę, takie jak lockdown, obowiązkowe ograniczenia ilości pracowników, godzin pracy, zakaz ruchu kołowego itp.
3. Nadmierne wydłużenie terminu realizacji zamówienia na skutek działania siły wyższej nie może przekroczyć okresu 6 miesięcy. Po jego przekroczeniu Klient będzie miał prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu Opłaty wstępnej niezależnie od faktu dalszego oddziaływania siły wyższej.
1. Jeżeli Klient wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu wyraźnego żądania aby Sprzedawca rozpoczął świadczenie dodatkowej usługi przed momentem wykonania tego prawa, ma on obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy, o ile świadczenie takich usług przez Sprzedawcę odbywało się za wynagrodzeniem.
1. Towary oferowane w Sklepie internetowym są objęte gwarancją przez okres 12 miesięcy.
2. Gwarancją objęte są wszystkie Towary w zakresie:
– podłużne lub poprzeczne pęknięcia drewna oraz rozklejanie się elementów konstrukcyjnych podczas normalnego użytkowania i w normalnych warunkach klimatycznych (temperatury i wilgotności powietrza);
– samoistne odpryski farby lub lakieru;
– istotne wypaczenia drewna uniemożliwiające lub utrudniające normalne użytkowanie, za wyjątkiem spowodowanych zawilgoceniem w wyniku przetrzymywania towaru w folii po Dostawie do Klienta.
3. Gwarancją nie są objęte:
– uszkodzenia wynikające z niewłaściwego transportu, montażu, użytkowania, konserwacji, przechowywania (np. w folii po Dostawie do Klienta), jak również wystąpienia zdarzeń losowych mających znamiona „siły wyższej”.
– wady, uszkodzenia, braki ilościowe elementów i akcesoriów widoczne przy zakupie.
– uszkodzenia lub zmiany wynikłe z naprawy bądź przeróbki Towaru wykonanej samodzielnie przez Klienta lub na jego zlecenie.
– towary, których cenę obniżono przy zakupie z powodu wystąpienia wady, o której Klient został poinformowany w momencie zakupu.
4. Klient zgłasza reklamację poprzez e-mail lub listem poleconym załączając kopię dowodu zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT oraz zdjęcia dokumentujące wystąpienie wady Towaru. Dopuszcza się inne dowody zakupu, takie jak potwierdzenie przelewu bankowego lub wyciąg z płatności kartą.
5. Sprzedawca rozpatruje reklamację najpóźniej w ciągu 72 godzin w dniach roboczych.
6. W przypadku wystąpienia wady, którą Sprzedawca jest w stanie naprawić we własnym zakresie, Sprzedawca ustala z Klientem sposób dostarczenia Towaru do naprawy.
7. Koszt przesyłki Towaru podlegającego naprawie z tytułu gwarancji pokrywa Sprzedawca.
8. Sprzedawca może zażądać od Klienta wykorzystania swojego transportu, jeśli uzna, że koszt transportu Klienta jest zbyt wysoki.
9. W przypadku wystąpienia wady, której Sprzedawca nie będzie w stanie usunąć, Klient może zażądać od Sprzedawcy wymiany Towaru na inny egzemplarz, lub jeśli wymiana nie będzie możliwa, obniżenia jego ceny. Sprzedawca ma prawo do odmowy zgody na obniżenie ceny Towaru, ale w takim przypadku musi przyjąć jego zwrot. W razie zwrotu Towaru, Sprzedawca zwróci Klientowi 100% ceny Towaru.
10. W momencie odbioru przesyłki od przewoźnika, w każdym przypadku przesyłkę należy rozpakować (nawet jeśli opakowanie nie nosi śladów uszkodzenia) i sprawdzić jej zawartość w jego obecności. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia Towaru należy wykonać zdjęcia dokumentujące opakowanie oraz uszkodzenia Towaru, a także sporządzić protokół uszkodzeń, który będzie podstawą do przyjęcia reklamacji przez Sprzedawcę. Sporządzenia protokołu należy zażądać od przewoźnika.
11. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia w przypadku wyboru przez Klienta własnego przewoźnika, innego niż profesjonalna firma kurierska, oraz niedochowania w momencie odbioru Towaru staranności opisanej w pkt. 10 powyżej.
12. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę , na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu Cywilnego.
1. Towary oferowane w Sklepie internetowym są wyrobami rzemieślniczymi wykonanymi w dużej części lub całkowicie ręcznie, a do ich produkcji w każdym przypadku jest użyty inny fragment drewna, dlatego za wadę nie może być uznane inne usłojenie (rysunek) drewna niż to, które jest pokazane na zdjęciach danego Towaru, chyba że użyto innego gatunku drewna.
2. Ze względu na ręczne wykonanie, nie może być uznane z wadę trochę inne wykonanie kolorystyki, nawet jeśli Klient poda konkretny numer koloru w skali RAL Classic, zdobień malowanych, przetarć, sposobu i stopnia spatynowania itp. Dopuszczalna tolerancja w tym zakresie wynosi +-10%.
3. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby zdjęcia prezentowane na stronach Sklepu internetowego oddawały oryginalną kolorystykę Towaru, ale nie jest w stanie wziąć odpowiedzialności za sposób wyświetlania kolorów po stronie Klienta ze względu na rodzaj i ustawienia monitora po stronie Klienta, a także różnicę jaką stwarza różne oświetlenie zewnętrzne dla percepcji kolorów. Dlatego również niewielkie widzialne różnice kolorystyczne (w zakresie +-10%) pomiędzy tym co widać na zdjęciach a wyglądem rzeczywistym nie mogą być uznane za wadę towaru czy niezgodność z opisem.
4. Ze względu na ręczne wykonanie każdego egzemplarza, nie może być uznana za wadę niewielka różnica w wymiarach Towaru pomiędzy opisem na stronie Sklepu internetowego a stanem rzeczywistym. Dopuszczalna tolerancja dla towarów wyprodukowanych w całości z nowych elementów wynosi +-5%, a dla Towarów, w których użyto starych elementów jak drzwiczki czy listwy, tolerancja wynosi +-10%.
5. Ze względu na stosowanie litego drewna do produkcji wyrobów z oferty Sprzedawcy, oraz naturalnie występujące mikropęknięcia w drewnie, nie są uznawane za wady wypełnienia drobnych szpar i ubytków za pomocą szpachli stolarskiej. Wyjątek stanowi sytuacja, że wypełnienie jest wykonane wyjątkowo niestarannie, wyraźnie innym kolorem i silnie kontrastuje, a tym samym mocno obniża wartość estetyczną Towaru.
6. Za wadę Towaru uznaje się:
– wyjątkowo niestaranne obrobienie lub wykończenie powierzchni w jakimiś widocznym miejscu (niedoszlifowanie, niedobarwienie, zaplamienie), za wyjątkiem sytuacji, gdy jest to celowy zamysł artystyczny, i który jest widoczny na zdjęciach;
– brak lub uszkodzenie okuć Towaru oraz innych jego elementów wyszczególnionych lub widocznych w momencie składania zamówienia;
– pęknięcie szkła lub lustra;
– rozdarcie, przetarcie, czy poplamienie tkaniny, lub innego materiału, nie wynikające z zamierzonego efektu artystycznego;
– obtłuczenia, odłamania, złamania oraz pęknięcia drewna, za wyjątkiem normalnych mikropęknięć występujących w litym drewnie;
– ponadnormatywne wypaczenia oraz wygięcia powierzchni płaskich lub elementów konstrukcyjnych, które znacznie obniżają wartość estetyczną lub użytkową Towaru;
– odpryski powierzchni malowanych i lakierowanych nie wynikających z zamierzonego efektu artystycznego;
– zarysowania powierzchni nie wynikające z zamierzonego efektu artystycznego;
– stwierdzenie obecności korników w drewnie w ciągu 30 dni od momentu objęcia Towaru w posiadanie przez Klienta.
1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczania Towarów bez wad, oraz odpowiada za ich wady na zasadach uregulowanych w art. 556 Kodeksu Cywilnego.
2. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu wady fizycznej Towaru obejmuje wyłącznie szkodę rzeczywistą i jest ograniczona do wartości zamówienia.
3. Sprzedawca nie odpowiada za działania i zaniechania osób trzecich, w tym dostawców poczty, usług internetowych itp.
1. Usługi dodane to dodatkowe usługi (np. instalacja, przeróbka, montaż, wniesienie) świadczone na rzecz Klienta przez Sprzedawcę.
2. Skorzystanie z usługi dodanej może wymagać akceptacji warunków korzystania lub regulaminu tej usługi.
3. Możliwość skorzystania z usługi dodanej jest uprawnieniem Klienta. Jego wybór w tym zakresie nie wpływa w żaden sposób na realizację zamówienia.
4. Warunkiem skorzystania z niektórych usług jest podanie numeru telefonu kontaktowego. Jeżeli Klient nie poda numeru telefonu podczas rejestracji lub składania zamówienia, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem poprzez e-mail i poprosi go o uzupełnienie danych. Dane te zostaną przekazane Sprzedawcy jako administratorowi w celu świadczenia usług dodanych. Podanie danych jest dobrowolne. Klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania.
1. Klient oświadcza, że nie przysługują mu jakiekolwiek prawa autorskie bądź pokrewne do treści, poza uprawnieniem do korzystania w sposób określony w Regulaminie. Klient nie jest uprawniony do jakiegokolwiek utrwalania, zwielokrotniania, udostępniania, upubliczniania, bądź rozpowszechniania treści, chyba że takie uprawnienie wynika z przepisów prawa lub Regulaminu.
2. Klient przyjmuje do wiadomości, iż Treści, w tym przykładowo rady, porady i wskazówki, nie zastąpią porad i wskazówek udzielonych przez eksperta lub inną kompetentną osobę, po szczegółowej analizie konkretnego przypadku i jego wszystkich okoliczności.
1. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną, poprzez zapisanie się na ich subskrypcję na specjalnym formularzu. W przypadku wyrażenia takiej zgody, Klient będzie otrzymywać na podany przez siebie adres poczty elektronicznej informację (Newsletter) Sklepu internetowego, a także inne informacje handlowe wysyłane przez Sprzedawcę lub przez osobę trzecią w jego imieniu.
2. Klient może w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania Newslettera samodzielnie, poprzez kliknięcie stosownego linku znajdującego się w treści każdego Newslettera, lub za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta Sprzedawcy.
1. Zabronione są wszelkie czynności, które wprost nie są dozwolone przez Regulamin, a w szczególności:
(a) które destabilizowałyby pracę Sprzedawcy, utrudniałyby dostęp do Sklepu internetowego lub zawartości lub korzystanie z nich; (b) publikowanie spamu i niezamówionej informacji handlowej (c) korzystanie z wirusów, botów, robaków bądź innych kodów komputerowych, plików lub programów (w szczególności automatyzujących procesy skryptów i aplikacji bądź innych kodów, plików lub narzędzi); (d) podejmowanie innych działań na szkodę Sprzedawcy, Klientów lub zagrażających ich prawom lub interesom.
2. Sprzedawca ma prawo zablokować Klientowi dostęp do indywidualnego konta na stronach Sklepu internetowego lub niektórych jego funkcjonalności w przypadku, gdy: (a) Klient korzysta ze Sklepu internetowego w sposób niezgodny z obowiązującym prawem, dobrymi obyczajami, zasadami współżycia społecznego lub narusza postanowienia Regulaminu; (b) Klient zamieści treści o charakterze bezprawnym.
1. Administratorem danych podanych przez Klienta w ramach rejestracji lub składania Zamówienia jest Sprzedawca.
2. Dane przetwarzane będą w celu realizacji umowy o świadczenie usług Sprzedawcy oraz umów sprzedaży na odległość, wypełnienia innych prawnie usprawiedliwionych celów administratorów lub odbiorców danych oraz celach, na które Klient wyrazi zgodę.
3. Klient ma prawo dostępu do treści danych, ich poprawiania oraz usunięcia w części lub całości. Podanie przez Klienta danych osobowych odbywa się na zasadzie dobrowolności.
4. Szczegółowe zasady ochrony i przetwarzania danych osobowych Klienta oraz stosowania cookies zostały opisane na podstronie „Ochrona danych osobowych„.
1. Wszystkie dane przekazywane na stronie Sklepu internetowego są zabezpieczone szyfrowanym protokołem SSL (połączenie https) zapewniającym ich poufność.
1. Niniejsze Warunki korzystania z serwisu Sprzedawcy obowiązują od dnia 01 stycznia 2024 roku.
2. Sprzedawca jest uprawniony do zmiany warunków korzystania w przypadku dodania nowych funkcjonalności lub uruchomienia nowych wersji e-sklepu, a także w razie zmiany mających zastosowanie przepisów prawa. Wszelkie zmiany nastąpią w odpowiednim zakresie, a Klienci zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu poprzez informację o dacie ostatniej aktualizacji widoczną przy przycisku akceptującym Regulamin podczas składaniu zamówienia przez Klienta.
3. W przypadku zmiany treści Regulaminu w trakcie trwania realizacji zamówienia, obowiązuje treść Regulaminu zaakceptowana przez Klienta w momencie składania zamówienia. Na żądanie Klienta, Sprzedawca udostępni mu archiwalną wersję Regulaminu.
4. Klient może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczna w każdym czasie ze skutkiem natychmiastowym, informując o tym Sprzedawcę za pomocą wiadomości e-mail, telefonicznie lub pisemnie na adres siedziby Sprzedawcy. Konto Klienta w Sklepie internetowym zostanie usunięte.
5. Sprzedawca ma prawo rozwiązać umowę o świadczenie usług dotyczącą Konta w przypadku zaprzestania świadczenia lub przeniesienia usługi e-sklepu Sprzedawcy na osobę trzecią, naruszenia przez Klienta prawa lub postanowień Regulaminu, a także w przypadku braku aktywności Klienta przez okres 12 miesięcy. Rozwiązanie umowy następuje z zachowaniem siedmiodniowego okresu wypowiedzenia. Sprzedawca może zastrzec, że ponowna rejestracja Konta będzie wymagać zezwolenia Sprzedawcy.
6. W razie zmiany lub unieważnienia któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu decyzją kompetentnego organu lub sądu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy i wiążą Sprzedawcę oraz Klienta.
7. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów związanych z Regulaminem jest prawo polskie. Spory te będą rozstrzygane przez właściwy miejscowo sąd powszechny. Klient może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji (mediacja, sąd polubowny) i dochodzenia roszczeń. Niezależnie od powyższego Klient może zwrócić się o pomoc do miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów. Wszelkie niezbędne informacje w tym zakresie można uzyskać na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: www.uokik.gov.pl.
8. Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. informujemy, iż pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
10. Sprzedawca informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną za pośrednictwem sieci Internet wiąże się z ryzykiem. Podstawowym zagrożeniem każdego użytkownika Internetu, w tym osób korzystających z usług świadczonych drogą elektroniczną, jest możliwość „zainfekowania” systemu teleinformatycznego przez różnego rodzaju oprogramowanie tworzone głównie w celu wyrządzania szkód, typu wirusy, „robaki” czy „konie trojańskie”. By uniknąć zagrożeń z tym związanych ważne jest, by Usługobiorca zaopatrzył swój sprzęt, który wykorzystuje podłączając się do Internetu, w program antywirusowy i stale go aktualizował, instalując jego najnowsze wersje.
Sprzedawca równocześnie informuje, że wprowadza następujące dane niebędące składnikiem treści usługi świadczonej drogą elektroniczną, do systemu informatycznego, którym posługuje się usługobiorca:
– Cookies,
– Sklep Internetowy przesyła kupującemu wiadomości e-mail, w których potwierdza otrzymanie zamówienia, ewentualne otrzymanie płatności, przyjęcie lub odrzucenie zamówienia do realizacji, przebieg realizacji zamówienia oraz ewentualnej reklamacji.
1. Informacje znajdujące się na stronach internetowych są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
2. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy obowiązującego prawa, w tym przepisu Kodeksu Cywilnego.