Zdarzy się, że komuś nie będą odpowiadały standardowe wymiary wybranego mebla i będzie chciał coś zmienić. Jak większość z Państwa wie, oferujemy meble na wymiar, lecz nie każdy wie jak w jaki sposób złożyć zamówienie. Wyjaśniamy to krok po kroku.
Krok 1 – zapytanie
Ponieważ nie w każdym przypadku uda się zrobić przeróbkę, każdy przypadek musimy rozpatrzyć indywidualnie. Brak możliwości dokonania zmiany wynika zazwyczaj z zastosowania jakiegoś specjalnie zaprojektowanego pod dany wymiar nieregularnego rodzaju rzeźby lub malunku (np. scena na szafie z pawiami wśród roślinności). Tego rodzaju sceny trudno jest przerobić pod inny wymiar, przynajmniej bez poniesienia odczuwalnych kosztów przeprojektowania wzoru specjalnie dla jednej sztuki. Są to jednak jednostkowe przypadki i ok. 90% próśb o zmiany wymiarów udaje się zrealizować.
Aby się upewnić co do możliwości wykonania przeróbki, prosimy o przesłanie opisu oczekiwanej zmiany i wskazanie produktu o jaki chodzi. Zapytanie należy przesłać bezpośrednio e-mailem lub poprzez formularz kontaktowy na zakładce KONTAKT.
UWAGA: Prosimy o podanie unikalnego kodu towaru (np. MA-1234) lub linku do produktu, a nie samej nazwy/tytułu, ponieważ ten sam tytuł może mieć kilka różnych pozycji.
Etap 2 – wycena
Po zapoznaniu się ze szczegółami i pozytywnym zweryfikowaniu możliwości wykonania zmiany, wyślemy prośbę do Indii o wycenę. Odpowiedź otrzymujemy zwykle tego samego dnia lub następnego i przekazujemy ją klientowi.
Etap 3 – zamówienie
Jeśli cena nie ulegnie zmianie mimo przeróbki:
Jeśli okaże się, że wykonanie mebla na wymiar nie zmieni ceny, to zamówienie jest bardzo proste – wystarczy zamówić standardowy produkt ze strony sklepu i tylko dopisać uwagę na temat oczekiwanych zmian w specjalnym okienku do uwag w następnym etapie za koszykiem.
Jeśli cena się zmieni:
W takim przypadku wystawimy na stronie sklepu indywidualnie opisaną i wycenioną pozycję a następnie prześlemy klientowi odpowiedni link. Produkt ten będzie widoczny na stronie sklepu jedynie dla posiadacza linku. Po zweryfikowaniu przez klienta czy opis i cena są zgodne z wcześniejszymi ustaleniami, zamówienie należy złożyć w standardowy sposób, czyli poprzez koszyk. Tym razem nie trzeba dopisywać żadnych uwag do zamówienia, ponieważ wszelkie zmiany będą już zawarte w opisie produktu.
Dalsze etapy przebiegają już normalnie. Dla przypomnienia:
Po dotarciu zamówionego towaru do naszego magazynu klient otrzyma powiadomienie e-mailem, że towar jest już na miejscu. Wkrótce potem (2-3 dni), w celu weryfikacji zgodności wykonania z zamówieniem, wyślemy do klienta zdjęcia wszystkich zamówionych pozycji zbiorczo i osobno w kilku ogólnych ujęciach, a także z widoczną metrówką aby potwierdzić docelowe wymiary. Równolegle staramy się uzgodnić z klientem optymalny sposób dostawy towaru na wskazany adres.
Po pozytywnej weryfikacji na podstawie zdjęć należy dokonać dopłaty do pełnej ceny towaru (pozostałe 60%) wraz z ew. kosztami wysyłki (nie dotyczy w przypadku odbioru osobistego).
Natychmiast po otrzymaniu całej należności dostarczamy towar w uzgodniony sposób.
Zastrzeżenie: Przypominamy, że zgodnie z naszym regulaminem, oraz faktem, że wyroby oferowane przez nas to rękodzieło wykonywane w dość prymitywnych warunkach, oferujemy dokładność z tolerancją do 5%. Oznacza to, że wykonanie np. komody o planowanej wysokości 100 cm w rozmiarze 95 lub 105 cm nie będzie podstawą do reklamacji. W praktyce jednak nie zdarzyło się, aby wystąpiły aż takie różnice, niemniej na 1 metrze można się spodziewać różnicy w zakresie 1-2 cm. Prosimy mieć to na uwadze.
————————–
Nasza oferta dostępna od ręki: www.meble-indyjskie.pl