Podjęliśmy decyzję o zmniejszeniu marginesu możliwego przesunięcia terminu realizacji zamówień z 5 do 4 tygodni.
Od momentu wprowadzenia oferty „NA ZAMÓWIENIE” w połowie 2017 r. margines ten wynosił 3 tygodnie i był wystarczający. Nigdy go nie przekroczyliśmy.
Dopiero podczas pandemii pojawiły się poważne zakłócenia w logistyce morskiej w postaci mocno ograniczonej dostępności pustych kontenerów i zatorów w portach. Na początku 2021 r. zmusiło nas to do wydłużenia tego okresu aż do 6 tygodni. Później skróciliśmy go do 5 tygodni.
W tej chwili ruch w portach mocno się osłabił, a z dostępnością kontenerów również nie ma już problemów. Dlatego postanowiliśmy zmniejszyć te „widełki”, choć na razie nie do pierwotnych 3 tygodni, tylko do 4. Jeśli dostawa w marcu 2023 r. odbędzie się bez zakłóceń, to powrócimy do 3 tygodni.
Zmianę wprowadzamy do Regulaminu dot. oferty „NA ZAMÓWIENIE”.