Wymiary (SxGxW) | 180 × 92 × 80 cm |
---|---|
Kolor | |
Rodzaj drewna | |
Rodzaj metalu |
PRZYJĘCIA ZAMÓWIEŃ WSTRZYMANE DO ODWOŁANIA
Powiadom mnie o wznowieniu gdy to nastąpi (podaj swój adres e-mail)
Duże dwustronne biurko zdobione tłoczoną i wzorzystą blachą mosiężną. Po stronie roboczej posiada dwie szufladki, parę drzwiczek i wąską półkę pod blatem.
Zawsze wymiary są podawane w tej kolejności:
SZEROKOŚĆ x GŁĘBOKOŚĆ x WYSOKOŚĆ
Pomiary robimy na najbardziej wystających elementach produktu.
Na życzenie możemy zmierzyć i przesłać bardziej szczegółowe wymiary. Prosimy o skorzystanie z formularza kontaktowego na stronie produktu.
7 709 zł
PRZYJĘCIA ZAMÓWIEŃ WSTRZYMANE DO ODWOŁANIA
Powiadom mnie o wznowieniu gdy to nastąpi (podaj swój adres e-mail)
Mini-poradnik
Sposób postępowania w przypadku zamiaru złożenia zamówienia na produkt w jakiś sposób przerabiany pod względem wymiarowym czy konstrukcyjnym. Należy wykonać następuję kroki:
1. Zapytanie
Pierwszym krokiem jest przesłanie nam zapytania poprzez formularz kontaktowy dostępny na stronie każdego produktu. Prosimy o opisanie oczekiwanych zmian.
2. Odpowiedź i wycena
W odpowiedzi na zapytanie informujemy czy dane przeróbki są możliwe do wykonania. W razie niejasności czy wątpliwości wyjaśniamy je lub przesyłamy od razu wycenę gdy ich nie ma.
3. Przygotowanie produktu do zamówienia
Po akceptacji wyceny i na podstawie wcześniejszych ustaleń wystawiamy w sklepie internetowym specjalnie opisany produkt i przesyłamy klientowi link.
4. Złożenie zamówienia
Po zweryfikowaniu treści w opisie przygotowanego produktu, klient składa standardowe zamówienie poprzez koszyk.
Zmiany dotyczące kolorystyki i wykończenia nie powodują zmiany ceny i można się ograniczyć do dodania notatki do zamówienia w specjalnym okienku do uwag na następnym etapie za koszykiem. Wyjątkiem jest sytuacja gdy mają zostać użyte farby metaliczne (złota, srebrna czy miedziana), które są znacznie droższe niż zwykłe. W takim przypadku niezbędna będzie uprzednia wycena i należy postąpić tak jak w przypadku produktów przerabianych pod względem wymiarowym czy konstrukcyjnym. W celu skierowania zapytania prosimy o skorzystanie z formularza poniżej.
Przykłady jak opisać zmianę koloru i wykończenia
Najlepszym sposobem jest wskazanie jakiekolwiek innego wyrobu z naszej oferty na zamówienie (nie musi to być ten sam rodzaj mebla). Należy podać kod produktu lub link. Bardzo dobrze, jeśli zarówno kolor jak i wykończenie (sposób przetarcia, drapania, crackle paint i inne techniki) mogą zawierać się w jednym przykładzie. Ułatwi to pracę wykonawcy. Jeśli jednak nie można znaleźć takiego przykładu, to należy podać jeden przykład na sam kolor a inny na wykończenie.
Przykład 1:
„Proszę o kolorystykę i wykończenie całego mebla takie jak na MA-1234„
Przykład 2:
„Kolor podstawy taki jak na MA-1234 a sposób przetarcia taki jak na MA-4321. Uchwyty pomalowane na kolor drzwiczek. Kolor i wykończenie blatu takie jak na MA-4567. Wnętrze bez zmian.„
W przypadku bardziej precyzyjnych czy nietypowych oczekiwań co do samego koloru, należy podać jego symbol z palety RAL Classic ( LINK ) oraz oddzielnie wskazać przykład z naszej oferty na samo wykończenie.
Przykład 1:
„Proszę o kolor RAL 2012 na frontach szufladek i RAL 5012 na całym meblu włącznie z blatem. Nie dotyczy pleców. Sposób wykończenia proszę pozostawić jak na zdjęciu.„
Przykład 2:
„Kolor podstawy taki jak na MA-1234 a blat taki jak na MA-4567. Kolor wewnątrz taki jak w MA-7654. Sposób przetarcia taki jak na MA-4321.„
W razie niejasności skontaktujemy się Państwem po złożeniu zamówienia w celu ich wyjaśnienia.
Zastrzeżenie. Kolory widoczne na ekranie nigdy nie będą w 100% zgodne z kolorem w oryginalnym wzorniku. Wynika to z niedokładności wyświetlania kolorów na popularnych (nieprofesjonalnych) wyświetlaczach, ich indywidualnych ustawień oraz warunków oświetleniowych w danym momencie i otoczeniu (odbicia kolorów ze ścian czy zasłon, rodzaj oświetlenia, jego natężenie itd.). Aby zminimalizować margines błędu, zalecamy obejrzenie kolorów na fizycznymi wzorniku RAL Classic w świetle dziennym – np. w sklepie z farbami.
W razie nieotrzymania odpowiedzi w ciągu 24h (poza weekendami i świętami) prosimy o sprawdzenie folderu SPAM.