Czas pandemii był dla nas bardzo trudny pod względem możliwości dotrzymywania terminów realizacji zamówień na meble wykonywane w Indiach. Działo się tak z powodu ogólnie znanych problemów w światowej logistyce morskiej – głównie za sprawą braku pustych kontenerów w Indiach. Dlaczego tak się działo, tego nie wiemy, poza krążącymi teoriami spiskowymi o celowym działaniu Chin w celu zakłócenia tzw. łańcuchów dostaw.
Mimo tych trudności, ani razu nie zdarzyło się, abyśmy przekroczyli dopuszczalny termin realizacji ustalony w momencie złożenia zamówienia. Jednak w pewnym momencie zostaliśmy zmuszeni przez te okoliczności do wydłużenia możliwego przysunięcia terminu realizacji z 3 do 5 tygodni.
W tej chwili problemy logistyczne, znane z tamtego okresu, wydają się już pokonane. Sytuacja zaczęła poprawiać się już ok. 1,5 roku temu, ale z ostrożności zmniejszyliśmy wtedy możliwe przesunięcie terminu realizacji z 5 do 4 tygodni, i tak było do dziś.
Ponieważ od wielu miesięcy nie zdarzyło się, aby jakikolwiek transport został opóźniony o więcej jak 2 tygodnie, a ostatni dotarł nawet 3 tygodnie przed planowanym terminem, to postanowiliśmy powrócić do przedcovidowych „widełek” 3 tygodni.
Zmiana zostaje wprowadzona do naszego regulaminu dla zamówień z dniem dzisiejszym.